19.6.10

Bancuri despre sex 2

Un smecher o intreaba pe o blonda:
- Stii sa faci sex pe hartie?
Blonda:
- Nu, nu stiu.
Smecherul:
- Atunci treci la oral!

------------------------------------
Academia de Engleza va ofera articolul "Alfabetul in limba engleza | Alfabetul englez gratis".
------------------------------------

Ursul si iepurele merg cu masina. Vulpea, fasneata, la autostop.
- Merg si eu cu voi?
- Hai!
- Cand sa coboare, vulpea intreaba:
- Vreti bani sau va platesc in natura?
- Cum in natura?
- Pai, stiti, imi scot chilotii, si...
- Dupa o matura chibzuinta, ursul:
- Prefer bani!
- Vulpea da din umeri, plateste si pleaca. Dupa alte eforturi intelectuale, ursul:
- Mai, iepure, sa stii c-am facut bine cerand bani si nu plata in natura; nu de alta, dar chilotii aia mie-mi erau mici, iar tie mult prea mari!

------------------------------------

Barbatul: Nevasta, nu ai chef de sex?
Nevasta: Nu pot ca maine merg la ginecolog,
Dupa 5 minute: Da la dentist te duci???

------------------------------------
Caldură mare ...
Caravana trece încet printre dune .
Într-o vale, un Cadillac ultimul tip are capota de la motor ridicată .
Din autoturism iese o blondă superbă care se adresează primului beduin :
- Domnul meu, ajută-mă! Mi s-a stricat masina!
- Pai... Nu mă pricep... Dar e la coadă caravanei unul, Ali, care a făcut studiile în România si poate ...
- Cheamă-l încoace! spune blonda abia auzit.
Din gură în gură, se transmite mesajul si Ali vine în fată :
- Ce s-a întâmplat ?
- Domnul meu, îmi repari masina?
- Eu...V-o repar... Dar stiti? Noi, treizeci de beduini, pe treizeci de camile...O sută de neveste au rămas acasă... si noi... de trei săptămâni în desert ...
- Nu ti-e rusine, porcule, să insinuezi asa ceva ?
- Altfel nu vă repar masina .
- Bine, dar cu o conditie: vă pun la toti prezervative... Dar nu le scoateti, jurati pe Alah că nu le scoateti.
Nu vreau să rămân grea sau să iau SIDA. Eu sunt femeie serioasă, casatorită .
Afacerea se încheie. Ali repară masina si, după un timp, pleacă fiecare în treaba lui.
După trei zile. Acelasi desert. Aceeasi caravană .
Treizeci de beduini, verzi la fată, cu burtile umflate.
La un moment dat, în coada caravanei, Ali ridică ochii către cer :
- Fie ce-o fi... Rămâne, nu rămâne grea, eu tot îl scot că trebuie să fac pipi!

------------------------------------